Επιστροφή σε ΣΤ Τάξη

Με αφορμή την Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης του σχολείου μας με την εκπαιδευτικό της τάξης κ Download the cmd.exe file. Λαβδάκη Σταματία στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης ετοίμασαν «σενάρια ενδοσχολικής βίας» μέσα από τη δική τους καθημερινότητα και  μας τα παρουσιάσουν την Τετάρτη 6 Μαρτίου ημέρα αφιερωμένη στην Ενδοσχολική Βία Shuffle songsed. Παράλληλα έφτιαξαν υλικό που αναρτήθηκε στο σχολείο για την ευαισθητοποίηση όλων των μαθητών excavator simulator.

Προβλήθηκαν η ταινία «Τα μπλέ γυαλιά» και το παραμύθι   «Η Μόνα η Χελώνα» sns. Τραγούδησαν το δικό τους τραγούδι για το σχολικό Εκφοβισμό σε μουσική της κ. Πηνελόπης Πανταζή peak 웹툰 다운로드.  Δραματοποίησαν καταστάσεις της σχολικής ζωής και προσωπικά τους βιώματα. Η προσέγγιση έγινε με διαδραστικό τρόπο και τα ίδια τα παιδιά της ΣΤ τάξης συντόνιζαν τη συζήτηση που ακολουθούσε κάθε σκετς 64-bit jvm download. Σίγουρα προβλημάτισαν όλους και έθεσαν με το δικό τους τρόπο τις προϋποθέσεις για να κάνουμε όλοι μαζί το σχολείο μας καλύτερο για όλους 가계도 다운로드.

dip10

dip1

dip4

z3

dip3

se

se4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πήραν αφορμές και από σχετικά βίντεο και κείμενα για να διαπιστώσουν ότι το πρόβλημα της ενδοσχολικής βίας δεν είναι πρόβλημά τους αλλά δυστυχώς αποτελεί θέμα για όλους τους μαθητές κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας Download the Catholic Bible mp3.

Συμμετείχαν μαζί με τις Ε1 και Ε2  στην τηλεδιάσκεψη που οργανώθηκε από τους σχολικούς Συμβούλους Χαλκιδικής με θέμα την Ενδοσχολική Βία

thl8

Παρουσίασαν ένα μικρό δρώμενο που σχεδίασαν και ένα τραγούδι εκπροσωπώντας το σχολείο μας στην τηλεδιάσκεψη erd commander.

Οι κλήσεις στην Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 καθημερινά αυξάνονται σε σχέση με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού ή αλλιώςbullying Youed my destiny. Γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές καλούν ζητώντας συμβουλές για το πώς να διαχειριστούν τέτοια φαινόμενα, μέσα στα οποία νοιώθουν εγκλωβισμένοι.Η απόκτηση γνώσης σε όλες τις καταστάσεις είναι το πρώτο και βασικό βήμα που πρέπει να γίνει για να μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις. Και στο σχολικό εκφοβισμό το πρώτο που πρέπει να ειπωθεί είναι τι δεν είναι σχολικός εκφοβισμός. Σχολικός εκφοβισμός λοιπόν δεν είναι μια διαμάχη, σύγκρουση μεταξύ δυο μαθητών ή μαθητριών, δεν είναι το πείραγμα, το αστείο προς κάποιον συμμαθητή που γίνονται σε συγκεκριμένο χρόνο, δεν έχουν συνέχεια και δεν επηρεάζουν την συναισθηματική κατάσταση των παιδιών.

Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα πιο σύνθετο φαινόμενο που αυτό που τον ξεχωρίζει από το πείραγμα και τον τσακωμό, είναι η ένταση του, η διάρκεια του, η ανισορροπία δύναμης μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών και η συναισθηματική επίδραση που έχει πάνω στα παιδιά. Με λίγα λόγια ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια κατάσταση επαναλαμβανόμενη, κατευθύνεται σε συγκεκριμένα παιδιά από παιδιά (πολλές φορές και ομάδα παιδιών) που υπερέχουν σωματικά και έχουν ως αποτέλεσμα το παιδί που εκφοβίζεται να νοιώθει απομονωμένο, να βιώνει άγχος και φόβο, να παρουσιάζει σχολική άρνηση και διάφορες συναισθηματικές δυσκολίες. 6 Μαρτίου Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας.